Meest gestelde vragen over de breinmeditaties van GevoeligKind: Waar kan ik de producten die ik heb gekocht terugvinden?
Zodra je een bestelling hebt gedaan ontvang je een email met daarin de inloggegevens. Je logt in met het mailadres dat je hebt gebruikt bij je bestelling en je ontvangt een wachtwoord van ons om in te loggen op https://leden.gevoeligkind.nl
Vraag: Ik heb na mijn aankoop geen mail ontvangen?
Als je geen bevstigings of mail hebt ontvangen met jouw inloggegevens, dan kan het zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Vooral bij een Gmail of Hotmail account komt dat nog wel eens voor. Check deze dus altijd! Ook gebeurt het regelmatig dat er per abuis een fout in het emailadres is getypt. Ook dan komt de mail niet aan. Vergeet niet het mailadres: sabrina@gevoeligkind.nl en contact@gevoeligkind.nl aan te merken als vertrouwd. Zo voorkom je dat mijn mails bij jouw in de spambox belandt.
Vraag: Mag ik mijn aangekochte breinmeditatie(s) omruilen voor een andere?
Helaas kunnen reeds aangeschafte digitale producten na aanschaf niet worden geruild. In de Algemene Voorwaarden tref je de uitgebreide uitleg over.
Vraag: Zit er herroepingsrecht op de breinmeditaties?
Er zit geen herroepingsrecht op digitale producten. Dit betekent dat er geen recht van retour bestaat na je aanschaf. In de Algemene Voorwaarden tref je de uitgebreide uitleg hierover.
Vraag: Het lukt me niet om in te loggen?
Als je voor de eerste keer gaat inloggen gebruik je de gegevens uit de email die je van ons ontving. Op de website leden.gevoeligkind.nl vul je je mailadres en het wachtwoord dat je hebt ontvangen in. Klik vervolgens op INLOGGEN.
TIP: Check of het emailadres goed is en kopieer het wachtwoord in de email van de eerste tot de laatste positie en plak deze vervolgens in het juiste veld. Als je per ongeluk een spatie teveel kopieert krijg je een foutmelding en kan je niet inloggen.
Vraag: Wachtwoord vergeten?
Ben jij je wachtwoord vergeten of kwijt? Klik dan HIER! Klik op Wachtwoord vergeten en vul je email adres in voor een reset.
Vraag: Wat als ik niet tot alle producten die ik heb gekocht toegang heb?
Soms komt het voor dat er een ander mailadres is gebruikt bij een eerdere bestelling of bij het inschrijven voor de gratis basiscursus. In onze systemen wordt dan een 2e account aangemaakt. Je ontvangt dan ook een nieuwe en dus andere login. Dit houdt in dat de producten die je in het verleden hebt gekocht en je laatste aankoop niet bij elkaar terug te vinden zijn. Als dit het geval is, kunnen we de 2 accounts uiteraard voor je samenvoegen zodat al je producten weer overzichtelijk bij elkaar staan. Stuur hiervoor een email aan support@gevoeligkind.nl
Vraag: Hoe kan ik de breinmeditaties downloaden?
Als je in de ledenomgeving van Gevoelig Kind naar de download van jouw product gaat opent deze zich in het audioprogramma Clyp. Je kunt dan meteen de MP3 beluisteren als livestream, zonder dat je iets hoeft te installeren. Je kunt vanuit Clyp ook het luisterbestand opslaan op je vaste PC. Vandaaruit kan je deze overzetten/synchroniseren naar een MP3 speler of ander mobiel apparaat zoals je telefoon of tablet. Hiervoor gelden de standaard instructies van Itunes en Google Play voor het overzetten van muziekbestanden.
Afhankelijk van welk besturingssysteem jouw smartphone of tablet heeft volg je de instructie in onderstaande link.
https://support.apple.com/nl-nl/HT201253
TIP: Een andere (handige) optie is om het bestand op te slaan in Dropbox en de Dropbox app te installeren op je mobiele apparaat. Je kunt dan heel eenvoudig via de app de breinmeditatie(s) beluisteren waar en wanneer je maar wilt.
NB: Heb je nog andere vragen die hier niet genoemd staan en loop je ergens vast? Mail dan naar support@gevoeligkind.nl of stuur een bericht via Whatsapp en we helpen je graag verder.